Om mig

 

 

 

Hej! 

Det är jag som är Emelie, servitrisen som blev säljare som blev personalvetare som blev handläggare inom myndighetsvärlden, som sedan insåg att jag kunde kombinera alla mina tidigare erfarenheter och uppfylla min dröm att starta eget.

Jag brinner för att ge service och jag vill hjälpa andra småföretagare att kunna göra det de brinner för!

Jag har en många års erfarenhet av administrativt arbete och jag har en kandidatexamen i Psykologi med personalinriktning.
Mina styrkor är att jag arbetar effektivt och strukturerat och att jag har en riktig vinnarskalle.
Jag ger mig inte förrän jag har nått i mål.
Jag är en hjälpande hand som ser dina kunder som mina egna kunder.

Mina främsta styrkor i arbetet med mina kunder ligger i min tekniska kompetens kombinerat med en pedagogisk förmåga att förklara på ett enkelt och tydligt sätt. Jag har en ödmjuk inställning till människors olikheter och ser värdet i att möta utmaningar tillsammans, där var och en bidrar med sin expertis för att skapa de bästa resultaten.

Det jag vill är att hjälpa DIG att nå ut på det bästa sätt jag kan.

Jag hoppas jag får vara med på resan mot dina mål!